LOGAN

LOGAN

Renault Logan / Рено Логан

У 2014 році Renault виводить на український ринок довгоочікувану новинку - Logan II. Друге за рахунком покоління народного автомобіля пройшло більше 1.9 млн. км дорожніх випробувань, серед яких 75 тис. Км пройдено на вітчизняних маршрутах. Це посприяло повної адаптації нового "Логана" в українських умовах і зміцнило імідж невибагливої ​​машини на кожен день. Підвіска Renault Logan перейшла у спадок від попереднього покоління, прийнявши на себе деякі доопрацювання. Інженери збільшили жорсткість пружин і змінили конструкцію стабілізатора поперечної стійки. В результаті вдалося отримати ідеальний баланс маневреності та комфорту, при цьому висока енергоємність дозволить забути про нерівності.

Новий Renault Logan також добре адаптований до українських зим. Так, наприклад, вперше на цій моделі пропонується обігрів лобового скла, а заводом встановлюється АКБ підвищеної енерговіддачі і більш потужний генератор. Важливим досягненням фахівців Renault є рішення досить болючого питання бюджетних автомобілів - шумоізоляції. Для цього був збільшений шар звукоізоляційних компонентів кузова, проведена модернізація вихлопної системи. Важливу роль в слуховому комфорті пасажирів зіграли обтічні форми автомобіля, що дозволило знизити аеродинамічні шуми.

У стартову комплектацію Access увійшли пофарбовані під колір кузова бампери, сталеві штамповані диски R15, вогні денного ходу, заводський захист картера, система обігріву салону з рециркуляцією, водійська подушка безпеки, протиугінний пристрій. Оснащення наступної версії Renault Logan Confort включає в себе хромпакет обробки елементів приладової панелі, маршрутний комп'ютер, кондиціонер, підсвічується багажний відсік, електричні склопідйомники спереду, регульований по висоті кермо, триточкові ремені безпеки, а також сенсор температури повітря за бортом. У комплектації Active можна плюс до всього отримати пофарбовані дзеркало і хромовані дверні ручки, регулювання крісла водітeля по висоті, круїз-контроль, акустичну систему (управління на кермі, Bluetooth, роз'єми AUX і USB). Предмаксімальная версія Privilege має хромованими ручками дверей в салоні, протитуманними вогнями, електросклопідйомниками задніх дверей, функцією обігріву передніх крісел, "ейрбегів" пасажира, дистанційним стартом запуску двигуна. У пакет устаткування найдорожчої версії Luxe Privilege увійшли легкосплавні диски коліс R15, кермо зі шкіряною обробкою, автоматична система клімату, обігрів лобового скла, бічні подушки безпеки (для першого ряду), задні паркувальні датчики.


У даній категорії немає товарів.

Renault - найбільша французька автомобільна корпорація, штаб-квартира розташована в м Булонь-Бийанкур (передмістя Парижа). У 1898 році інженер Луї Рено (Louis Renault) у французькому місті Віллакурте збирає невеликий автомобільний віз. У 1899 році з братом Марселем він організовує фірму «Брати Рено» і починає випуск двомісних машин, які забезпечувалися двигуном De Dion Buton з одним циліндром і оригінальною коробкою передач з рухомими зубчастими колесами. У 1905 році з'являється автомобіль-таксі, яким поставлено пам'ятник, так як на цих машинах під час Першої світової війни були успішно перекинуті до річки Марна 5000 солдатів французької армії. У 1906 році фірма показує в Берліні свій перший автобус. У 1908 році на виставці в Москві автомобіль Рено нагороджується золотою медаллю.

У 1930-х роках з конвеєра заводів Renault сходять автобуси з відкритою платформою. Популярності французької компанії сприяють в той час видатні спортивні результати в гоночних змаганнях. У 1947 році в Парижі фірма представляє седан Renault 4CV, двигун у якого розташовувався в задній частині корпусу. Ця машина у Франції користувалася великою популярністю і до 1961 року компанія реалізувала понад мільйон автомобілів Renault 4CV. У 1950 році дебютує модель «Fregate». У 1969-му фірма Renault вийшла на виробничий рівень 1 млн. Машин на рік. У 1971 році починається співпраця з французькою компанією Peugeot і шведською фірмою Volvo по створенню автомобільних двигунів. У 1972 році сходить з конвеєра модель Renault 5. Свою першу перемогу в перегонах Формула 1 автомобіль Рено одержувати в 1980-му. У 1983 році Рено виробляє понад два мільйони автомобілів в рік. У 1984 році надходять у продаж моделі Renault 25 і Renault Super 5. У 1991 році компактний хетчбек Renault Clio отримує звання «Автомобіль року» на європейському ринку. У 1994 році розробляється популярна модель Laguna. У 1999-му компанія Рено підписує угоду з японською фірмою Nissan, в результаті якого французька фірма придбала 36,8% акцій Nissan в обмін на 15% своїх активів. В цьому ж році публіка знайомиться з новим автомобілем Avantime.