Котушки запалювання
Котушка запалювання AT 3020-103IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-МОДУЛЬ ЗАЗ 1103I - 1105I, DAEWOO LANOS 1.4,SENS 1.3 (48.3705) O.E.: 48.3705 Брен..
Котушка запалювання AT 3420-300IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ CHEVROLET LACETTI 1.6, NEXIA 1.6 16 V (96453420) O.E.: 96453420 Бренд (виробни..
Котушка запалювання AT 3555-300IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ CHEVROLET AVEO, DAEWOO NEXIA II 1.5 8 V, MATIZ 1.0 (96253555) O.E.: 96253555 Бре..
Котушка запалювання AT 5000-001IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ВАЗ 2101-2107 (Б 117) O.E.: 2101-3705000 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-0..
Котушка запалювання AT 5000-008IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ВАЗ 2108-21099,ЗАЗ 1102-1105 (027.3705) O.E.: 2108-3705010 Бренд (виробник): АТ ..
Котушка запалювання AT 5000-024IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ГАЗ 2410 (Б 116) O.E.: Б116 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-024IC Найменув..
Котушка запалювання AT 5000-102IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ВАЗ 2108-21099, ЗАЗ 1102-1105 (3122.3705) (СУХАЯ) O.E.: 3122.3705 Бренд (виробник..
Котушка запалювання AT 5000-170IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-ИНДИВИД ВАЗ 2110-2112 ПОСЛЕ 2008 Г.В., 2170-2172 (221504461) 1 ШТ. O.E.: 2112-3705..
Котушка запалювання AT 5000-200IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-МОДУЛЬ DAEWOO LANOS 1.5/1.6, NEXIA 1.5 16 V (96350585) O.E.: 96350585 Бренд (вир..
Котушка запалювання AT 5000-405IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ГАЗ ЗМЗ 405 (3032.3705) O.E.: 405.3705-03 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-..
Котушка запалювання AT 5000-406IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ГАЗ ЗМЗ 406 (3012.3705) O.E.: 406.3705 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-406..
Котушка запалювання AT 5000-412IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ М 412 (Б 115) O.E.: 412-3705010 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-412IC Найм..
Котушка запалювання AT 5002-118IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-МОДУЛЬ ВАЗ 2110, 1118 (4601.3705) O.E.: 2111-3705010 Бренд (виробник): АТ Артику..
Котушка запалювання AT 5003-010IC
КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-МОДУЛЬ ВАЗ 2110 (42.3705) O.E.: 2112-3705010-03 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT..
Катушки зажигания АТ
Що таке котушка запалювання?
Щоб сталося згоряння, необхідна іскра, що запалює паливоповітряну суміш у двигуні. Це робота котушки запалення, яка, по суті, є трансформатором і перетворює низьку напругу акумулятора (зазвичай всього 12 В) в тисячі вольт, необхідних для того, щоб перескочити зазор між електродами, запалити паливо і запустити двигун. Для цього деяким системам потрібна лише одна котушка, але у більшості сучасних моделей автомобілів використовується окрема котушка для кожного циліндра.
ЯК ПРАЦЮЄ КАТУШКА ЗАПАЛУВАННЯ?
Котушка запалювання складається з трьох частин: первинного ланцюга, що складається з декількох сотень витків первинної обмотки, вторинного ланцюга з тисячами витків обмотки та сталевого осердя. Коли струм протікає через первинний ланцюг, навколо сердечника створюється велике магнітне поле, що заряджає котушку. Але коли потік енергії припиняється, магнітне поле руйнується. І оскільки ця енергія повинна кудись переміщатися, вона викликає стрибок струму у вторинному ланцюзі, підвищуючи напругу доти, доки його не стане достатньо для того, щоб створити іскру запалювання. Необхідна напруга може змінюватись в діапазоні від 5000 до 25 000 В і залежить від ряду факторів (відстань між електродами свічки запалювання, електричний опір свічки запалювання, паливоповітряна суміш, температура свічки запалювання, навантаження на двигун і т.д.). Деяким системам необхідне пікове навантаження до 40 000 В. Така потужність визначається співвідношенням вторинної та первинної обмоток (зазвичай близько 80 до 1). Чим вище це співвідношення, тим вище потенційна напруга.
ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ КАТУШКА ЗАПАЛЮВАННЯ?
У старіших моделях котушка запалення знаходиться між акумуляторною батареєю та розподільником. У сучасних системах запалення з електронним керуванням розподільник більше не потрібен — замість нього запалює свічку запалювання блок управління двигуном (ECU). Таким чином, у системах Coil-onPlug котушка монтується безпосередньо на кожну свічку, а системах без розподільника Wasted Spark прикріплюється до пари свічок запалювання. Кількість котушок також відрізняється: у старих системах зазвичай використовується одна котушка, у сучасних системах - кілька котушок (по одній на циліндр або по одній на кожну пару циліндрів). Це дозволяє виробникам автомобілів більш точно контролювати регулювання моменту запалювання для підвищення експлуатаційних характеристик двигуна, економії палива та зниження кількості викидів.