MATIZ

MATIZ

Daewoo Matiz / Деу Матіз

Хетчбек Daewoo Matiz вперше побачив світло в 1998 році, коли південнокорейське відділення GM запустило ці компактні автомобілі в масове виробництво. На конвеєрі Daewoo Matiz змінив «однокласника» Daewoo Tico, який в свою чергу базується на агрегатах «японця» Suzuki Alto. Зовнішність для Daewoo Matiz розроблялася в ItalDesign під керуванням Джуджаро. Цей дизайн спочатку призначався для FIAT Cinquecento, але згодом його відхилили. В GM Daewoo благополучно придбали права на створену роботу ательє і реалізували свою модель, яка отримала ім'я Daewoo Matiz. У 2000-му році «Матіз» придбав фейсліфт і став випускатися за ліцензією на заводі UZ Daewoo в Узбекистані.

В Україні Daewoo Matiz є синонімом слів «економічність», «практичність» і «доступність». За скромну собівартість покупець отримує надійну машину з просторим у своєму класі салоном і непоганим набором опцій: кондиціонер, магнітола, склопідйомники, ЦЗ, сигналізація. Легкість в управлінні - відмінна якість Daewoo Matiz. Силові установки 0.8 л (51 hp) та 1 л (64 hp) забезпечать цього в'юнкому автомобильчику спритність і жвавість в міському потоці. 155-літрового багажника Daewoo Matiz буде досить для перевезення найпотрібніших речей. У 2011 році був проведений легкий рестайлінг хетчбека.


У даній категорії немає товарів.

Корпорація Daewoo, створена в Південній Кореї 1967 році, випускає велику номенклатуру товарів - телевізори, автомобілі і навіть кораблі. У перекладі з корейського назва фірми означає «Великий всесвіт». Адміністративна будівля фірми Daewoo знаходиться в Сеулі. До 1993 року компанія Daewoo випускала автомобілі, співпрацюючи з General Motors. У 1995 році фірма Daewoo Motor починає продавати в Німеччині автомобілі Nexia і Espero. У Сполучених Штатах модель Nexia відома як Pontiac Le Mans, а в Південній Кореї автомобіль продавався під ім'ям Daewoo Racer. Базою для автомобіля Nexia послужив німецький Opel Kadett E. На українському авторинку Nexia з'явився в 1993 році. Надалі модель Nexia стали збирати в Узбекистані на заводі «UzDaewoo», в Румунії і в Росії на заводі «Червоний Аксай».

У 1988 році компанія Daewoo Motor освоює випуск хетчбека Tico з приводом на передню вісь, що базується на японському Suzuki Alto. У 1996 році виробництво Tico налагоджується і в Узбекистані. В цьому ж році фірма Деу відкриває технічні центри в Англії (Уортінг), в Німеччині близько Мюнхена і в корейському Пульяне. Керівником нових проектів компанії Daewoo Motor стає Ульріх Бец, який працював раніше в фірмі BMW. На основі німецького Opel Senator фірма Daewoo випускає в 1993 році седан Prince і більш комфортну модель Brougham. Автомобілі Nubira, Lanos і Leganza компанія показала в кінці 1997 року. Модель Lanos є першим власним автомобілем фірми Деу.

Daewoo Nubira розроблений конструкторами компанії Деу в 1994 році. Цей автомобіль, що має поперечне розташування двигуна і передній привід, відноситься до гольф-класу. У 1998 році компанія зіткнулася з величезними труднощами в результаті Азіатської фінансової кризи. У 2002 році концерн General Motors набуває Daewoo, нова фірма отримує назву GM Daewoo Auto Technology Co. Після злиття з автогігантом GM південнокорейська компанія випускає нові моделі: Lacetti, Tacuma, Evanda. З січня 2005 року автомобілі Daewoo офіційно продаються в Європі під маркою Chevrolet. У концерні GM висловилися з цього приводу так: «Daewoo досить виріс, щоб стати Chevrolet». Також вважалося, що нове ім'я дозволить машинам марки Daewoo краще розвиватися. На багатьох азіатських ринках, в тому числі і в Узбекистані назву «Daewoo» для автомобілів, що випускаються застосовувалося аж до 2015 року.