SPARK

SPARK

Chevrolet Spark / Шевроле Спарк

Хорошу конкуренцію дорогому позашляховику становить компактний міський автомобіль, яким і порадувала любителів фірма Chevrolet, випустивши рестайлінгову версію п'ятидверного хетчбека Chevrolet Spark 2019-2020 M400. Конструктори, використовуючи платформу Gamma II, домоглися збільшення ширини авто і надали його зовнішньому вигляду легку агресивність, змінивши радіаторну решітку і бампер. Зменшення аеродинамічного коефіцієнта вдалося досягти шляхом підняття колісних арок, поліпшення виду протитуманних фар і доопрацювання елементів кузова.

У салоні автомобіля з'явилися, хороший пластик і оновлена ​​конструкція сидінь з якісної оббивкою, що дозволяє пасажирам з комфортом здійснювати тривалі поїздки. Chevrolet Spark 2019-2020 оснащений клімат-контролем і сучасною системою навігації. Двигун Спарк при потужності в 98 л. с. має блоки і голівки з алюмінію, розподільний уприскування палива, ГРМ типу DOHC з 16 клапанами і інтегрований випускний колектор. Потужність від двигуна передається на передню вісь механічною п'ятишвидкісною коробкою передач або безступінчатим варіатором.

Кузов хетчбека виконаний з високоміцних видів сталі, шасі включає спереду Макферсон, а ззаду - напівнезалежну балку крутіння, є і стабілізатори поперечної стійкості. Рульове колесо забезпечується електрогідравлічним підсилювачем. До конкурентів Chevrolet Spark 2019-2020 M400 можна віднести автомобілі Audi A1 2019, Chevrolet Aveo, Ravon R2. Базова комплектація Спарк містить 10 подушок безпеки, камеру заднього огляду, круїз-контроль, кондиціонер, систему екстреного гальмування, мультимедійну систему, склопідйомники всіх дверей з електроприводом, контроль за сліпими зонами, антиблокувальну систему. LS комплектація додатково містить забарвлені в колір кузова дзеркала заднього виду з електроприводом, бічні подушки безпеки, ручки дверей під колір кузова, обігрів лобового скла, передні сидіння з обігрівом, підтримку MP3, сидіння водія з регулюванням по висоті. 


У даній категорії немає товарів.

Chevrolet - знаменита компанія США по виробництву автомобілів. Заснували фірму в 1911 році американський бізнесмен Вільям Дюрант (William Durant) і французький автогонщик Луї Жозеф Шевроле (Louis Joseph Chevrolet). Дюрант надалі організував і автомобільну компанію General Motors, а Шевроле ніколи не керував фірмою. Емблема фірми у вигляді хреста була взята Дюрантом з малюнка на шпалерах в паризькому готелі. В даний час цей хрест Chevrolet став самим розкрученим символом в рекламі, а марка Шевроле - символом автомобілебудування США. Історія марки Chevrolet - це фактично найважливіша частина історії виробництва автомобілів в Америці. На початку жовтня 1911 року фірма випускає свій перший автомобіль Chevrolet Classic-Six. Це був типовий для Америки автомобіль на чотири посадочних місця з двигуном, що має чотири циліндри і розвиває потужність в 30 л.с. Він був в п'ять разів дорожче, ніж Ford Т і тому успіху в Сполучених Штатах не отримав. 1953 й рік ознаменований появою легендарного спортивного автомобіля Corvette. Легка 2-місцева машина стала мрією багатьох американців. У 1958 році з конвеєра Chevrolet сходить марка Impala, в якій конструкторам компанії вдалося поєднати місткість Кадилака з ціною Шевроле. Chevrolet Impala відразу починає користуватися великим попитом і до теперішнього часу тримає рекорд з продажу для повнорозмірних автомобілів.

У серпні 1966 року з конвеєра заводу сходить Chevrolet Camaro. Цим автомобілем компанія Chevrolet дала відповідь Ford-івському «Мустанг» - останній користувався широким попитом і гідної альтернативи йому в той час не було. Роком пізніше Chevrolet випускає суперспортивним модифікацію Camaro SS. У 1962-му вперше з'являється назва «Malibu» - це була «топова» комплектація Chevrolet Chevelle. Привабливий дизайн цієї моделі і багате оснащення дозволили фірмі отримати високий рівень продажів і закріпити свої позиції в класі середньорозмірних авто. З настанням 70-х компанія Chevrolet модернізує свої «маскл-кари» роблячи їх більш потужними і швидкими. Але нагрянула паливна криза не дозволив розвиватися надалі - з ростом цін на бензин компанія докладає зусиль щодо забезпечення більш економічні моделі. Потужні і ненажерливі «маскл-кари» поступово втрачають попит. У 1980-90-х роках автомобілі Chevrolet помітно еволюціонують. Вони стали економічніше, компактніше, багато моделей отримують передньопривідне компонування шасі.

Седан Chevrolet Lanos поставлявся українським Запорізьким автозаводом з комплектуючих вузлів України, Польщі та Кореї.