ШРУС

У даній категорії товарів представлені ШРУС. Для вибору необхідних параметрів, можна скористатися системою фільтрів на сайті, або пройти за відповідними посиланнями сайту. Для покупки, на вподобаному товарі досить натиснути кнопку "Купити", потім оформити замовлення (можна без додаткових реєстрацій і заповнення утомливих анкет) і дочекатися відповіді менеджера.

ШРУС AT 7802-200CV

ШРУС AT 7802-200CV

ШРУС DAEWOO LANOS 1.6 16V, NUBIRA 1.6-2.0 16M, ESPERO 1.5 16V; 1.8; 2.0 (НАР) (96257802) O.E.: 9625..

725.00 грн.
ШРУС AT 0773-200CV

ШРУС AT 0773-200CV

ШРУС DAEWOO LANOS, NEXIA, ESPERO (ВНУТРЕННИЙ) (96243576) O.E.: 26010773 Бренд (виробник): АТ Артик..

810.00 грн.
Показано з 1 по 2 із 2 (1 сторінок)

ШРУС. Види та особливості деталі

 
ШРУС (шарнир равных угловых скоростей) на сленгу автолюбителів та механіків зветься «гранатою». 
 
ШРУС — елемент підвіски, призначений для рівномірної передачі крутного моменту на колеса однієї осі незалежно від того, в якій площині знаходиться кожне з них. Деталь встановлюється на авто з переднім та повним приводом.
 

Види ШРУСів

 
Залежно від місця встановлення виділяють:
 
  1. 1. ШРУС зовнішній. Зовнішній ШРУС здійснює передачу обертального руху колесам під різними кутами.
  2. 2. ШРУС внутрішній. Кут повороту трохи більше 20 градусів. Трипоїд внутрішнього ШРУС є компенсатором ходу підвіски і підтримує нерозривність валу.
 
Обидва ШРУСи працюють у парі, що сприяє безперешкодному обертанню коліс у будь-яких дорожніх умовах.
 
За особливостями будови деталь умовно поділяється на:
 
  1. розбірні ШРУСи - за потреби власник авто може повністю розібрати та зібрати деталь;
  2. нерозбірні - цілісна конструкція, що не підлягає розбору на складові.
 
Залежно від виду конструкції шарніри бувають:
 
  • Кулачкові. Чи здатні витримувати підвищені навантаження, але не підходять для їзди на високих швидкостях. Застосовні для вантажних автомобілів.
  • Трипоїдні. Так називають шарніри з трьома підшипниками. Трипоїд ШРУС виготовлений з трипроменевої вилки, роликів та голчастих підшипників. Для забезпечення повороту внутрішню частину корпусу деталі доповнено канавками. Через невеликий кут обертання монтуються виключно як ШРУС внутрішнього (правого або лівого).
  • Кулькові. Найчастіше зустрічається на сучасних легкових авто. Основу деталі складає корпус, сепаратор, обойма та 6 кульок. Обертання колесам передається шляхом переміщення кульок канавками. Використовується як внутрішній, так і зовнішній ШРУС.
  • Кардані спарені. Зібрано з пари карданних ШРУСів. Досить рідкісний вигляд. Монтуються великі вантажівки.
 

Ознаки ШРУСу, що вийшов з ладу

 
При дотриманні правил експлуатації, спокійній їзді та своєчасному обслуговуванні автомобіля термін служби нового ШРУС досить довгий.
 
Під час поїздок вибоїстими дорогами на високих швидкостях першими страждають пильовики — спеціальні гумові ковпаки, що захищають шарніри від попадання води та пилу. Після зносу пильовика, волога та пил знищують мастило ШРУСа і призводять до виходу з ладу деталі. Ще одним фактором, що впливає на зношування шарнірів, є агресивна їзда. Вона перевантажує шарніри та підвіску автомобіля загалом, значно скорочуючи тим самим термін служби вузлів.
 
Основними маячками несправності зовнішнього ШРУСу є:
 
1. Хрускіт і своєрідний гул у момент повороту. Є сигналом відсутності чи нестачі мастила в шарнірі. Звук з боку водія свідчить про вихід з ладу лівого ШРУСу, з пасажирського — правого.
2. Легкі посмикування на початку руху транспортного засобу;
3. Поява вібрацій під час збільшення швидкості та у процесі повороту;
 
Після появи перших «симптомів» варто звернутися до найближчого СТО. Якщо причина хрускоту криється в зіпсованому пильовику, можна відбутися малою кров'ю: замінити пильовик, почистити складові шарніра і залити нове мастило. Затягування з ремонтом призведе до зносу гранати, що спричинить дорогий ремонт із заміною всього ШРУСу у зборі.
 
ШРУСи внутрішні (лівий і правий) рідше схильні до зносу. У більшості випадків їхнього ресурсу вистачає на весь термін експлуатації автомобіля.
 

Як продовжити життя ШРУСу?

 
Термін служби шарнірів багато в чому залежить від справної роботи пильовиків. І якщо купити якісний внутрішній ШРУС буває досить один раз за весь час експлуатації авто, то із зовнішнім доведеться повозитися. Для запобігання поломці деталі слідує:
 
1) щорічно проходити ТО транспортного засобу;
2) перевіряти стан пильовиків після їзди ґрунтовими дорогами з безліччю ямок і каміння;
3) купувати якісне мастило, призначеного спеціально для ШРУСів;
4) своєчасно реагувати на будь-які нехарактерні звуки і негайно проводити ремонт порваного пильовика;
5) уникати агресивного водіння та різких стартів з вивернутими колесами.
 

Дивіться також: