Вакуумні підсилювачі гальм

У даній категорії товарів представлені Вакуумні підсилювачі гальмДля вибору необхідних параметрів, можна скористатися системою фільтрів на сайті, або пройти за відповідними посиланнями сайту. Для покупки, на вподобаному товарі досить натиснути кнопку "Купити", потім оформити замовлення (можна без додаткових реєстрацій і заповнення утомливих анкет) і дочекатися відповіді менеджера.



У даній категорії немає товарів.

Вакуумний підсилювач гальм (ВПГ) відповідає за легке натискання на педаль гальма. Без цього пристрою виживати гальмо дуже важко. Педаль стає дубовою і туго натискається. Вакуумний підсилювач гальма встановлюється на всі сучасні автомобілі.
Вакуумний підсилювач рідко виходить із ладу. Найчастіше це пов'язано або з значним виробленням ВУТ через великий пробіг авто, або несправності інших елементів гальмівної системи.
 

Що найчастіше виходить з ладу у конструкції вакуумного підсилювача гальм?

 

  1. 1. Діафрагма. Якщо ви почули шиплячий звук при натисканні на педаль гальма, то однією з причин може бути розрив діафрагми вакуумного підсилювача гальм. Діафрагма труїть повітря і з'являється характерне шипіння. У цьому випадку потрібна заміна запчастини у зборі.
  2. 2. Привідний шток. Якщо механічний ВПГ, то при несправності приводний шток починає гудіти, а комп'ютерна діагностика в багатьох марках авто показує помилку p1479. Тут також потрібна заміна всього агрегату.
  3. 3. Перегрів приводу електродвигуна. Це стосується лише електро-вакуумних підсилювачів гальм. Якщо ви відчули запах паленої пластмаси або з'явився дим у районі ВПГ, то готуйтеся до заміни всього агрегату.
  4. 4. Зворотній клапан. Він відповідає за видалення повітря з гальмівної системи та не дає йому туди потрапляти. Якщо педаль стала занадто м'якою, то, швидше за все, зворотний клапан підсмоктує повітря і система завозилася. Змінюємо зворотний клапан та тестуємо працездатність системи.
  5. 5. Шланги, хомути, манжети. Через природне зношування і потрапляння агресивних рідин гума руйнується і в систему починає потрапляти повітря. Відбувається розгерметизація гальмівної системи. У такій ситуації вакуумний підсилювач правильно не працюватиме. Тому перш ніж замінювати деталь у зборі, перевірте всі шланги, хомути та манжети та замініть тріснуті.
 
Якщо візит на сто виявив, що вакуумний підсилювач гальм вашого авто неремонтопридатний, сміливо купуйте новий. Нова запчастина прослужить довго та зустріне вже нового власника авто. Вибирайте рік випуску, марку та модель вашого авто та ви побачите акутальні та замовні пропозиції щодо вакуумного підсилювача на нашому сайті. Потрібна консультація? Телефонуйте нашим менеджерам і ми обов'язково підкажемо, як не помилитись із вибором.
 

Дивіться також:

Диски гальмівні

Диски гальмівні на CHEVROLET

Диски гальмівні на DAEWOO

Диски гальмівні на ГАЗ

Диски гальмівні на ВАЗ

Диски гальмівні на ЗАЗ

Диски гальмівні на DACIA