Гальмівні колодки

У даній категорії товарів представлені гальмівні колодки. Для вибору необхідних параметрів, можна скористатися системою фільтрів на сайті, або пройти за відповідними посиланнями сайту. Для покупки, на вподобаному товарі досить натиснути кнопку "Купити", потім оформити замовлення (можна без додаткових реєстрацій і заповнення утомливих анкет) і дочекатися відповіді менеджера.



Колодки гальмівні барабанные AT 2090-008BP

Колодки гальмівні барабанные AT 2090-008BP

КОЛОДКИ ТОРМОЗНЫЕ БАРАБАННОГО ТОРМОЗА ВАЗ 2108-21099,2110-2112,1117-1119,2170-2172 (ЗАДНИЕ) O.E.: 21..

425.00 грн.
Показано з 1 по 1 із 1 (1 сторінок)

Кілька цікавих фактів про колодки АТ:

Провідні виробники колодок постійно вдосконалюють свою продукцію. І компанія АТ - не виняток. З кожним роком в компанії з'являються більш ефективні рішення, створюються спеціальні антикорозійні покриття і допрацьовують кріплення, а в накладках кількість шкідливих речовин практично зійшло на нівець і зовсім зникла з їх складу мідь.

1. Слово "гальмо" походить від грец. tormos - отвір для вставки цвяха, що затримує обертання колеса воза. У сучасному світі візок замінив автомобіль, а цвях - гальмівні колодки.

2. Женевська угода 1958 року ухвалила єдині правила про конструкцію автомобіля. У тому числі "однакові технічні приписи щодо офіційного затвердження змінних гальмівних накладок у зборі і накладок барабанних гальм".

3. Ще 30 років томув рецептуру колодок включали азбест: він дешевий, технологічний і має природний коефіцієнт тертя 0,40 - показник, близький до оптимуму. Сьогодні азбест визнаний канцерогеном, заборонений і не застосовується жодним автовиробником. А з приходом електромобілів колодки будуть повністю "copper-free", його замінять інноваційні матеріали, та й самі гальмівні колодки повинні будуть зупиняти автомобіль з "холодного стану".

4. У кожного виробника - своя рецептура фрикційної суміші, вона забезпечує необхідні характеристики колодок і, в кінцевому рахунку нашу безпеку. Рецептура суміші для фрикційної накладки AT включає в себе 15 інгредієнтів: армуючі компоненти для зміцнення накладки, інгредієнти для підвищення зносостійкості, наповнювачі для забезпечення потрібного коефіцієнта тертя і забезпечення його стабільності та багато іншого.

5. Сторонні звуки при гальмуванні - це ще не привід міняти гальмівні колодки. Причин може бути декілька: від засолювання самих колодок і дисків до некоректної роботи поршня в супорті. Часто неприємні звуки при гальмуванні виникають через несумісність матеріалів колодок і дисків, справа в тому, що у кожного виробника елементів гальмівної системи склад матеріалів різний. Чим жорсткіше матеріали, тим вони ефективніше, але при цьому ймовірність скрипів і вібрацій зростає. Компанії АТ вдалося знизити шуми при гальмуванні, без втрати якості матеріалів.

6. В умовах міської експлуатації, особливо в пробках, гальмівні колодки можуть нагріватися до 400 градусів. Склад фрикційної поверхні колодок АТ дозволяє витримувати такі температури без втрати ефективності при гальмуванні.

7. Після заміни колодок технічні фахівці АТ радять їх розігріти і притертися. Для цього необхідно розігнатися до 70-80 км/год і скинути швидкість до 20-30 км/год. Така вправа називається PRE-BURNISH.


Диски гальмівні

Диски гальмівні на CHEVROLET

Диски гальмівні на DAEWOO

Диски гальмівні на ГАЗ

Диски гальмівні на ВАЗ

Диски гальмівні на ЗАЗ

Диски гальмівні на DACIA