ПІДВІСКА

У даній категорії товарів представлені товари для підвіски автомобілів. Для вибору необхідних параметрів, можна скористатися системою фільтрів на сайті, або пройти за відповідними посиланнями сайту. Для покупки, на вподобаному товарі досить натиснути кнопку "Купити", потім оформити замовлення (можна без додаткових реєстрацій і заповнення утомливих анкет) і дочекатися відповіді менеджера.

Підшипник маточини роликовий конічний AT 7305-302B

Підшипник маточини роликовий конічний AT 7305-302B

ПОДШИПНИК СТУПИЦЫ ПЕРЕДНЕГО КОЛЕСА ГАЗ 2410,3302 НАРУЖНЫЙ (6-7305) O.E.: 6-7305 Бренд (виробник): ..

94.00 грн.
Підшипник роликовий конічний AT 7607-024B

Підшипник роликовий конічний AT 7607-024B

ПОДШИПНИК ВЕДУЩЕЙ ШЕСТЕРНИ ЗАДНЕГО МОСТА ГАЗ 2410-3302 (ОПОРА ЗАДНЯЯ) (6-7607) O.E.: 0 Бренд (вироб..

150.00 грн.
Підшипник маточини роликовий конічний AT 7307-302B

Підшипник маточини роликовий конічний AT 7307-302B

ПОДШИПНИК СТУПИЦЫ ПЕРЕДНЕГО КОЛЕСА ГАЗ 3302 ВНУТРЕННИЙ (6-7307) O.E.: 6-7307 Бренд (виробник): АТ ..

166.00 грн.
Підшипник маточини роликовий AT 7509-302B

Підшипник маточини роликовий AT 7509-302B

ПОДШИПНИК СТУПИЦЫ ЗАДНЕГО КОЛЕСА ГАЗ 3302 НАРУЖНЫЙ (6-7509) O.E.: 6-7509 Бренд (виробник): АТ Арти..

194.00 грн.
Підшипник маточини роликовий AT 7510-302B

Підшипник маточини роликовий AT 7510-302B

ПОДШИПНИК СТУПИЦЫ ЗАДНЕГО КОЛЕСА ГАЗ 3302 ВНУТРЕННИЙ (5-7510) O.E.: 6-7510 Бренд (виробник): АТ Ар..

209.00 грн.
Показано з 1 по 5 із 5 (1 сторінок)

Навіщо потрібна підвіска автомобіля?

Робота підвіски полягає у перетворенні енергії удару при наїзді на нерівності дороги у переміщення пружного елемента. Пружний елемент зменшує силу удару, що передається на кузов, і в результаті плавність ходу, а значить, і збільшуються комфорт. Пружним елементом у сучасних автомобілях у більшості випадків є циліндричні або конічні пружини, але трапляються і ресори. Однак мало пом'якшити удар, треба ще й погасити коливання, що створюють пружні елементи, а ось цим уже займаються. амортизатори. Якби не було останніх, автомобіль, наїхавши на нерівність, ще довго б розгойдувався по вертикалі, погіршуючи зв'язок (зчеплення) коліс з дорогою. Підвіска також повинна передавати зусилля, що штовхає, від коліс на кузов автомобіля і протидіяти бічним зусиллям, що виникають в поворотах. Цим і займаються штанги підвіски у разі пружинних пружних елементів або самі ресори, якщо вони є.

Дивіться також: