Маточини колеса

У даній категорії товарів представлені маточини колеса. Для вибору необхідних параметрів, можна скористатися системою фільтрів на сайті, або пройти за відповідними посиланнями сайту. Для покупки, на вподобаному товарі досить натиснути кнопку "Купити", потім оформити замовлення (можна без додаткових реєстрацій і заповнення утомливих анкет) і дочекатися відповіді менеджера.

Маточина колеса AT 3004-102WH

Маточина колеса AT 3004-102WH

СТУПИЦА КОЛЕСА ЗАЗ 1102-1105 ЗАДНЯЯ O.E.: 1102-3104015 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 3004-102WH..

226.00 грн.
Маточина колеса AT 3002-102WH

Маточина колеса AT 3002-102WH

СТУПИЦА КОЛЕСА ЗАЗ 1102-1105 ПЕРЕДНЯЯ O.E.: 1102-3103015-10 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 3002-..

298.00 грн.
Показано з 1 по 2 із 2 (1 сторінок)

Ступиця заднього та переднього колеса. Види та ознаки зносу

 
Ступиця — елемент підвіски, що обертається, що передає обертальний рух колесу і забезпечує його кріплення до валу. На маточину також встановлюється гальмівний диск або барабан, що робить деталь невід'ємною частиною гальмівної системи транспортного засобу.
 
Ступиця переднього колеса – важлива ланка автомобіля. Від справності деталі залежить керованість та гальмівний шлях транспортного засобу.
 
Конструкція маточини складається з 4 основних елементів:
 
  1. тіла;
  2. підшипників;
  3. колісних шпильок;
  4. спеціальних датчиків (ABS).
 
Ступиця виготовляється з досить міцного матеріалу, що слабко піддається зносу. Найбільш уразливими частинами деталі є ступичні підшипники.
 

Види передньої та задньої маточини

 
За конструктивними особливостями маточини поділяють на:
 
  1. 1. Розбірні. Можлива заміна підшипника без заміни маточини.
  2. 2. Нерозбірні. Цілісна конструкція. Нерозбірні маточини забезпечують максимальний рівень надійності та безпеки. Однак при виході з ладу 1 підшипника, доведеться міняти деталь цілком.
 

Ознаки та причини зносу задньої та передньої маточини

 
Головні причини передчасного виходу з ладу маточини та ступичних підшипників:
 
  1. вплив води та бруду через недостатній захист деталі;
  2. ударні навантаження, що виникають у процесі подолання перешкод на високій швидкості: попаданні колеса у глибокі ямки, наїзді на бордюр тощо;
 
До основних показників несправності відносять:
 
  1. нерівномірне/інтенсивне стирання протектора шин;
  2. розгойдування кузова транспортного засобу під час гальмування та при повороті;
  3. часті відхилення авто від руху прямою;
  4. підвищений рівень вібрації;
  5. сторонні звуки під час руху;
  6. сильне нагрівання гальмівного диска.
 
Виявивши одну або кілька ознак, рекомендується піддомкратити транспортний засіб і вручну покрутити колесо. За наявності люфту, скрипів та шумів необхідна заміна ступичного підшипника.
 

Чому краще купити маточину і переплатити за якість, ніж узяти дешевий аналог?

 
Заміна підшипників або самої маточини — досить трудомісткий процес. Він вимагає наявності спеціального інструменту та певних навичок.
 
При поломці підшипника в роз'ємній ступиці вартість змінної деталі невисока. Водночас процес ремонту ускладнюється.
 
Майстру необхідно зняти маточину, вибити з неї старий підшипник, впресувати новий і повернути весь вузол на місце. У випадку із заміною передньої маточини на провідних колесах буде потрібно зняття поворотного кулака, що спричинить від'єднання кульової, рульової тяги і т.д.
 
В окремих випадках демонтаж системи можливий лише після зняття АБС. Той, у свою чергу, має властивість присихати настільки, що дістати його непошкодженим неможливо.
 
Після закінчення ремонтних робіт обов'язково необхідно з'їздити на найближче СТО для регулювання розвал-сходження.
 
Дешеві аналоги рідко добре ходять нашими дорогами. Таким чином, перед покупкою деталі варто поставити собі питання, наскільки ви готові через місяць-два знову витрачати час і гроші на ремонт того ж вузла.


Дивіться також: