Котушки запалювання

У даній категорії товарів представлені котушки запалювання. Для вибору необхідних параметрів, можна скористатися системою фільтрів на сайті, або пройти за відповідними посиланнями сайту. Для покупки, на вподобаному товарі досить натиснути кнопку "Купити", потім оформити замовлення (можна без додаткових реєстрацій і заповнення утомливих анкет) і дочекатися відповіді менеджера.

Котушка запалювання AT 5000-008IC

Котушка запалювання AT 5000-008IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ВАЗ 2108-21099,ЗАЗ 1102-1105 (027.3705) O.E.: 2108-3705010 Бренд (виробник): АТ ..

345.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-102IC

Котушка запалювання AT 5000-102IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ВАЗ 2108-21099, ЗАЗ 1102-1105 (3122.3705) (СУХАЯ) O.E.: 3122.3705 Бренд (виробник..

362.00 грн.
Показано з 1 по 2 із 2 (1 сторінок)

Корисна інформація

Що таке котушка запалювання?

Щоб сталося згоряння, необхідна іскра, що запалює паливоповітряну суміш у двигуні. Це робота котушки запалення, яка, по суті, є трансформатором і перетворює низьку напругу акумулятора (зазвичай всього 12 В) в тисячі вольт, необхідних для того, щоб перескочити зазор між електродами, запалити паливо і запустити двигун. Для цього деяким системам потрібна лише одна котушка, але у більшості сучасних моделей автомобілів використовується окрема котушка для кожного циліндра.

ЯК ПРАЦЮЄ КАТУШКА ЗАПАЛЮВАННЯ?

Котушка запалювання складається з трьох частин: первинного ланцюга, що складається з декількох сотень витків первинної обмотки, вторинного ланцюга з тисячами витків обмотки та сталевого осердя. Коли струм протікає через первинний ланцюг, навколо сердечника створюється велике магнітне поле, що заряджає котушку. Але коли потік енергії припиняється, магнітне поле руйнується. І оскільки ця енергія повинна кудись переміщатися, вона викликає стрибок струму у вторинному ланцюзі, підвищуючи напругу доти, доки його не стане достатньо для того, щоб створити іскру запалювання. Необхідна напруга може змінюватись в діапазоні від 5000 до 25 000 В і залежить від ряду факторів (відстань між електродами свічки запалювання, електричний опір свічки запалювання, паливоповітряна суміш, температура свічки запалювання, навантаження на двигун і т.д.). Деяким системам необхідне пікове навантаження до 40 000 В. Така потужність визначається співвідношенням вторинної та первинної обмоток (зазвичай близько 80 до 1). Чим вище це співвідношення, тим вище потенційна напруга.

ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ КАТУШКА ЗАПАЛЮВАННЯ?

У старіших моделях котушка запалення знаходиться між акумуляторною батареєю та розподільником. У сучасних системах запалення з електронним керуванням розподільник більше не потрібен — замість нього запалює свічку запалювання блок управління двигуном (ECU). Таким чином, у системах Coil-onPlug котушка монтується безпосередньо на кожну свічку, а системах без розподільника Wasted Spark прикріплюється до пари свічок запалювання. Кількість котушок також відрізняється: у старих системах зазвичай використовується одна котушка, у сучасних системах - кілька котушок (по одній на циліндр або по одній на кожну пару циліндрів). Це дозволяє виробникам автомобілів більш точно контролювати регулювання моменту запалювання для підвищення експлуатаційних характеристик двигуна, економії палива та зниження кількості викидів.