Термостати

У даній категорії товарів представлені термостати. Для вибору необхідних параметрів, можна скористатися системою фільтрів на сайті, або пройти за відповідними посиланнями сайту. Для покупки, на вподобаному товарі досить натиснути кнопку "Купити", потім оформити замовлення (можна без додаткових реєстрацій і заповнення утомливих анкет) і дочекатися відповіді менеджера.

У даній категорії немає товарів.

Термостати АТ

У всіх двигунах внутрішнього згоряння, крім найсучасніших і електрогібридних транспортних засобів, температура охолоджуючої рідини, що подається в різні частини двигуна, регулюється термостатом чи термостатами. Тяким чином, хоча їх часто не беруть до уваги, вони є неймовірно важливими компонентами, а це означає, що у разі їх Виходу з ладу якісна заміна оригінального компонента буде найкращим рішенням.

Незважаючи на те, що двигун розрахований на роботу при температурі близько 90 ° C, тривалий перегрів не тільки вплине на продуктивність двигуна і викиди, що виділяються їм, але і потенційно може призвести до пошкодження внутрішніх компонентів. Природно, можливі кілька причин перегріву. двигуна, але термостат завжди слід брати до уваги, тому що, хоча в цілому він надійний, є дані, що свідчать про те, що зі зростанням складності цього елемента частота відмов збільшується.

Наприклад, деякі дані за 2021 рік показали, що за п'ятирічний період із 2015 року частота відмов термостатів неухильно зростала аж до 5%. У той же час частка автомобілів, що випускаються, оснащених корпусними, а не традиційними клапанними термостатами, зросла з 55% до 80%.

Поряд із зростаючою частотою відмов, іншою причиною перегріву може, наприклад, стати повітря, що надходить у систему охолодження при заміні водяного насоса, якщо він не виводиться належним чином. У разі виникнення надалі повітряної пробки поруч із термостатом, він може заблокуватися в одному положенні, що запобігає правильної циркуляції охолоджувальної рідини і призведе до перегріву двигуна. Тому технічним фахівцям завжди доцільно уважно ставитись до виконання подібних робіт.

Хоча термостати традиційного клапанного типу все ще можна відносно легко протестувати, перевіривши, чи відкривається термостат у каструлі з окропом, що є корисним способом звузити пошук причини перегріву, через їх відносно низьку вартість рекомендується замінити їх, навіть якщо вони працюють під час такого випробування водою.

Однак, якщо термостат є вбудовуваним і не може бути вилучений, перевірка окропом не представляється можливою, і для визначення того, чи вийшов він з ладу, знадобиться діагностичний інструмент.

Виробники транспортних засобів почали використовувати вбудовані в корпус термостати на початку 1990-х років, а через десять років ними оснащувалися приблизно 30% усіх нових автомобілів. Як згадувалося раніше, ця конструкція стає все більш популярною, та більш ніж 80% сучасних нових автомобілів, що сходять з конвеєра, оснащені термостатом такого типу.

Асортимент продукції АТ, що постійно зростає, на ринку включає термостати, які розроблені та виготовлені відповідно до найсуворіших специфікацій оригінального обладнання (OE). Великі технологічні ноу-хау та прагнення АТ забезпечити найвищий рівень своєї продукції у поєднанні з використанням прецизійного обладнання та найсучасніших матеріалів дозволяють компанії постачати широку номенклатуру, що відповідає високим стандартам якості, безпеки, ефективності та довговічності. Асортимент охоплює більшість популярних транспортних засобів.

ЧОМУ ВАРТО КУПИТИ ТЕРМОСТАТИ AT?

  • АТ пропонує повний спектр термостатів.
  • Продукція, еквівалентна якості та продуктивності оригінальне обладнання.
  • Усі компоненти тестуються та перевіряються у процесі виробництва, щоб гарантувати найвищу якість.
  • Широкий асортимент, що постійно розвивається, з високим покриттям автопарку.
  • Нова упаковка, що підкреслює технологічність та підсилює впізнаваність бренду.

Дивіться також

Рекомендовано для вас

Радіатори на CHEVROLET

Радіатори на DAEWOO

Радіатори на ГАЗ

Радіатори на ВАЗ

Радіатори на ЗАЗ

Радіатори на Москвич