Котушки запалювання

У даній категорії товарів представлені котушки запалювання. Для вибору необхідних параметрів, можна скористатися системою фільтрів на сайті, або пройти за відповідними посиланнями сайту. Для покупки, на вподобаному товарі досить натиснути кнопку "Купити", потім оформити замовлення (можна без додаткових реєстрацій і заповнення утомливих анкет) і дочекатися відповіді менеджера.

Котушка запалювання AT 5000-001IC

Котушка запалювання AT 5000-001IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ВАЗ 2101-2107 (Б 117) O.E.: 2101-3705000 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-0..

332.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-412IC

Котушка запалювання AT 5000-412IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ М 412 (Б 115) O.E.: 412-3705010 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-412IC Найм..

341.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-008IC

Котушка запалювання AT 5000-008IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ВАЗ 2108-21099,ЗАЗ 1102-1105 (027.3705) O.E.: 2108-3705010 Бренд (виробник): АТ ..

345.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-102IC

Котушка запалювання AT 5000-102IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ВАЗ 2108-21099, ЗАЗ 1102-1105 (3122.3705) (СУХАЯ) O.E.: 3122.3705 Бренд (виробник..

362.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-406IC

Котушка запалювання AT 5000-406IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ГАЗ ЗМЗ 406 (3012.3705) O.E.: 406.3705 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-406..

401.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-405IC

Котушка запалювання AT 5000-405IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ГАЗ ЗМЗ 405 (3032.3705) O.E.: 405.3705-03 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-..

413.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-024IC

Котушка запалювання AT 5000-024IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ ГАЗ 2410 (Б 116) O.E.: Б116 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT 5000-024IC Найменув..

426.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-170IC

Котушка запалювання AT 5000-170IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-ИНДИВИД ВАЗ 2110-2112 ПОСЛЕ 2008 Г.В., 2170-2172 (221504461) 1 ШТ. O.E.: 2112-3705..

426.00 грн.
Котушка запалювання AT 5002-118IC

Котушка запалювання AT 5002-118IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-МОДУЛЬ ВАЗ 2110, 1118 (4601.3705) O.E.: 2111-3705010 Бренд (виробник): АТ Артику..

669.00 грн.
Котушка запалювання AT 3555-300IC

Котушка запалювання AT 3555-300IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ CHEVROLET AVEO, DAEWOO NEXIA II 1.5 8 V, MATIZ 1.0 (96253555) O.E.: 96253555 Бре..

810.00 грн.
Котушка запалювання AT 3420-300IC

Котушка запалювання AT 3420-300IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ CHEVROLET LACETTI 1.6, NEXIA 1.6 16 V (96453420) O.E.: 96453420 Бренд (виробни..

929.00 грн.
Котушка запалювання AT 5000-200IC

Котушка запалювання AT 5000-200IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-МОДУЛЬ DAEWOO LANOS 1.5/1.6, NEXIA 1.5 16 V (96350585) O.E.: 96350585 Бренд (вир..

980.00 грн.
Котушка запалювання AT 3020-103IC

Котушка запалювання AT 3020-103IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-МОДУЛЬ ЗАЗ 1103I - 1105I, DAEWOO LANOS 1.4,SENS 1.3 (48.3705) O.E.: 48.3705 Брен..

1023.00 грн.
Котушка запалювання AT 5003-010IC

Котушка запалювання AT 5003-010IC

КАТУШКА ЗАЖИГАНИЯ-МОДУЛЬ ВАЗ 2110 (42.3705) O.E.: 2112-3705010-03 Бренд (виробник): АТ Артикул: AT..

1130.00 грн.
Показано з 1 по 14 із 14 (1 сторінок)

Корисна інформація

Що таке котушка запалювання?

Щоб сталося згоряння, необхідна іскра, що запалює паливоповітряну суміш у двигуні. Це робота котушки запалення, яка, по суті, є трансформатором і перетворює низьку напругу акумулятора (зазвичай всього 12 В) в тисячі вольт, необхідних для того, щоб перескочити зазор між електродами, запалити паливо і запустити двигун. Для цього деяким системам потрібна лише одна котушка, але у більшості сучасних моделей автомобілів використовується окрема котушка для кожного циліндра.

ЯК ПРАЦЮЄ КАТУШКА ЗАПАЛЮВАННЯ?

Котушка запалювання складається з трьох частин: первинного ланцюга, що складається з декількох сотень витків первинної обмотки, вторинного ланцюга з тисячами витків обмотки та сталевого осердя. Коли струм протікає через первинний ланцюг, навколо сердечника створюється велике магнітне поле, що заряджає котушку. Але коли потік енергії припиняється, магнітне поле руйнується. І оскільки ця енергія повинна кудись переміщатися, вона викликає стрибок струму у вторинному ланцюзі, підвищуючи напругу доти, доки його не стане достатньо для того, щоб створити іскру запалювання. Необхідна напруга може змінюватись в діапазоні від 5000 до 25 000 В і залежить від ряду факторів (відстань між електродами свічки запалювання, електричний опір свічки запалювання, паливоповітряна суміш, температура свічки запалювання, навантаження на двигун і т.д.). Деяким системам необхідне пікове навантаження до 40 000 В. Така потужність визначається співвідношенням вторинної та первинної обмоток (зазвичай близько 80 до 1). Чим вище це співвідношення, тим вище потенційна напруга.

ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ КАТУШКА ЗАПАЛЮВАННЯ?

У старіших моделях котушка запалення знаходиться між акумуляторною батареєю та розподільником. У сучасних системах запалення з електронним керуванням розподільник більше не потрібен — замість нього запалює свічку запалювання блок управління двигуном (ECU). Таким чином, у системах Coil-onPlug котушка монтується безпосередньо на кожну свічку, а системах без розподільника Wasted Spark прикріплюється до пари свічок запалювання. Кількість котушок також відрізняється: у старих системах зазвичай використовується одна котушка, у сучасних системах - кілька котушок (по одній на циліндр або по одній на кожну пару циліндрів). Це дозволяє виробникам автомобілів більш точно контролювати регулювання моменту запалювання для підвищення експлуатаційних характеристик двигуна, економії палива та зниження кількості викидів.